چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403، 15 May 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 134

سرویس دروه ای و تعمیر خرابی آسانسور جیحون تهران

سرویسکار و تعمیرکار حرفه ای آسانسور در محدوده جیحون تهران 09125376268 تعمیر تضمینی تابلو برق و تابلو فرمان و برد آسانسور در جیحون نصب و پشتیبانی پس از فروش اسانسور در جیحون

نام و نام خانوادگی:

مهندس رفیعی

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

15 مهر 1402 ساعت 12:01

تاریخ انقضا:

30 مهر 1410

تلفن تماس:

02146130971

موبایل:

09125376268

پست الکترونیکی:

kgmelevator@gmail.com

آدرس:

تهران، بزرگراه آیت اله سعیدی، خیابان جی، پلاک 368

متن آگهی

سرویسکار و تعمیرکار تضمینی آسانسور در جیحون تهران

آیا دنبال یک شرکت معتبر و قابل اعتماد برای سرویس، نگهداری و تعمیر آسانسورها در جیحون تهران هستید؟ تنها یک تماس با ما کافی است! 

کیهان گستر مانا، با سالها تجربه درخشان در زمینه خدمات آسانسور، آماده است تا بهترین راهکارها برای نیازهای شما ارائه دهد. 

با تیم متخصص و کارآزموده‌ای که در تعمیر، نگهداری و سرویس آسانسورها مهارت دارند، ما به طور فوق‌العاده از نظارت و تعمیرات منظم بر آسانسورهای شما بهره می‌بریم. 


ما افتخار می‌کنیم که با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌ها و تجهیزات پیشرو در صنعت آسانسور، بهترین خدمات را به مشتریانمان ارائه کنیم. ما از پشتیبانی فنی 24 ساعته اطمینان داریم و تا حد امکان در کوتاهترین زمان ممکن به مشکلات شما رسیدگی می‌کنیم.

به عنوان شرکتی که مشتریان خود را در اولویت قرار می‌دهد، ما اطمینان می‌دهیم که خدماتمان با کیفیت، قابل اعتماد و قابل پیش بینی است. با انتخاب کیهان گستر مانا، شما خواهید دید که آسانسورهای شما همواره در بهترین وضعیت عملکردی قرار دارند.


ابتدا ارتباط برقرار کنید و با تحقیق در مورد نیازهای شما و الزامات آسانسورهایتان، بهترین راهکارها را برای شما طراحی خواهیم کرد. به ما اعتماد کنید تا بهترین خدمات را در زمینه سرویس، نگهداری و تعمیر آسانسورهای شما به شما ارائه دهیم.

با تماس با ما، راحتی و امنیت استفاده از آسانسورهایتان را به ما بسپارید. در کیهان گستر مانا، همیشه در خدمت شما هستیم.


تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور در محدوده جیحون تهران

آیا در جیحون تهران به دنبال تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور هستید؟ با کیهان گستر مرکز تعمیر همراه شوید و از خدمات حرفه ای ما بهره مند شوید.

با چندین سال تجربه در زمینه تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور، کیهان گستر مرکز تعمیر با تیم متخصص و کارآزموده خود آماده است تا به نیازهای شما پاسخ دهد. ما بهترین تکنولوژی های روز دنیا را برای تعمیر و نگهداری آسانسورهای شما به کار می بریم. 


تعمیر برد ، تابلو فرمان و موتور آسانسور نیاز به تخصص و تجربه دارد و در کیهان گستر مرکز تعمیر، تیم متخصص ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و دانش فنی کامل، خدماتی با کیفیت بالا برای آسانسور شما فراهم می کند.


با کیهان گستر مرکز تعمیر همکاری کنید و لذت ببرید از:
- تعمیر سریع و قابل اعتماد برد و تابلو فرمان آسانسور شما
- استفاده از قطعات اصلی و قابل اعتماد برای تعمیرات
- تامین قطعات یدکی اصلی با کیفیت
- خدمات پس از فروش عالی


به ما اعتماد کنید تا شما را در تعمیر و نگهداری آسانسور شما همراهی کنیم. با کیهان گستر مرکز تعمیر امنیت و خدمات بی نظیر را تجربه کنید.


دلایل خرابی زودهنگام آسانسور

1. نادرست استفاده:
استفاده نادرست از آسانسور می‌تواند منجر به خرابی آن شود، مانند بارگذاری بیش از ظرفیت مجاز، ضربه زدن، باز کردن درهای دیگر در طبقات و غیره.


2. کارکرد غیرمنظم:
عامل دیگری که می‌تواند منجر به خرابی آسانسور شود، عدم کارکرد منظم آن است. این ممکن است به دلیل نوسانات برق، خلل در سامانه کنترل، خرابی قطعات مکانیکی یا الکترونیکی و غیره باشد.


3. عدم نگهداری:
عدم نگهداری و تعمیر منظم آسانسور می‌تواند باعث خرابی زودهنگام آن شود. تجهیزات و قطعات سایر آسانسورها نیز نیاز به تعویض و تعمیر دارند و عدم توجه به این نکته می‌تواند آسیب‌های ثانویه و خرابی‌های زودرس را در ایشان رقم بزند.


4. عوامل زیست محیطی:
عوامل مثل رطوبت، گرد و غبار، ترک خوردگی و... می‌تواند باعث خرابی سریع‌تر آسانسور شود.


5. عدم رعایت مقررات ایمنی:
عدم رعایت مقررات بهداشتی و ایمنی مرتبط با آسانسور می‌تواند باعث خرابی زودهنگام آن شود. مانند عدم اجرای بازدید فنی و معاینات دوره‌ای، عدم تمیزی صحیح قطعات آسانسور، و عدم عملیات ایمنی حین استفاده از آن.


سرویس آسانسور جیحون
تعمیر آسانسور جیحون


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر