شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 103

اکسیدور گونی و آسیاب ناخنی و چکشی اصفهان

تولید و فروش اکسیدور اکسترودر بازیافت گونی جانبو کیسه پلاستیک نایلون در اصفهان کاشان خمینی شهر نجف آباد گلپایگان نائین خوانسار شهرضا خرید و فروش آسیاب صنعتی و دستگاه تزریق پلاستیک در اصفهان

نام و نام خانوادگی:

مهندس نعل شکن

موقعیت:

اصفهان

تاریخ ارسال:

23 اسفند 1402 ساعت 08:04

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

09136060772

موبایل:

09136060772

پست الکترونیکی:

-

تلگرام:

https://t.me/exidur

آدرس:

کارخانه : اصفهان شهرک صنعتی دولت آباد

متن آگهی

تولید کننده اکسیدور گونی و جانبو در اصفهان

شرکت تکنیک اسپادانا با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه تولید دستگاه های اکسیدور اکسترودر، آسیاب چکشی، آسیاب ناخنی، آسیاب شمشیری و دستگاه های گرانول ساز، افتخار دارد که محصولات با کیفیت و قابل اعتمادی ارائه دهد. 

دستگاه اکسیدور اکسترودر تولید شده توسط ما، قادر به بازیافت گونی، نایلون، پلاستیک و کیسه های پلیمری است. این دستگاه قدرتمند توانایی تولید مواد با کیفیت بالا و بازدهی بالا را دارد. 

همچنین، آسیاب چکشی، آسیاب ناخنی و آسیاب شمشیری تولید شده توسط شرکت ما، ابزاری کارآمد برای خرد کردن و ذوب مواد مختلف است. 

دستگاه های گرانول ساز ما نیز امکان تولید انواع محصولات گرانولی را فراهم می کنند. 

از تکنولوژی پیشرفته و تیم متخصص ما بهره بگیرید و بهترین محصولات صنعتی را از ما تجربه کنید. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات با ما تماس بگیرید.

فروش اکسیدور نو و کارکرده در اصفهان

دستگاه اکسیدور اکسترودر بازیافت گونی و نایلون دو مرحله ای گرانول ساز یک دستگاه پیچی است که برای بازیافت مواد پلاستیکی مانند گونی و نایلون استفاده می شود. این دستگاه دو مرحله اصلی دارد: اکسیداسیون و اکسترودر.

در مرحله اول یعنی اکسیداسیون، مواد پلاستیکی که قبلا استفاده شده اند، به دمای بالا و برای مدتی طولانی در معرض هوا قرار می گیرند. این فرایند کمک می کند تا مواد پلاستیکی از هرگونه آلودگی و روغن خارج شود و مواد خوبی برای بازیافت تولید شوند.

در مرحله دوم یعنی اکسترودر، مواد پلاستیکی اکسیده شده به داخل دستگاه اکسترودر منتقل می شوند. در اینجا، مواد به دماهای بالا گرما داده می شوند و از آنها گرانول های پلاستیکی تولید می شود. این گرانول ها می توانند دوباره برای تولید محصولات پلاستیکی مورد استفاده قرار بگیرند.

به طور کلی، دستگاه اکسیدور اکسترودر بازیافت گونی و نایلون دو مرحله ای گرانول ساز به عنوان یک فرایند بازیافت پلاستیک موثر است که به کاهش آلودگی زیست محیطی، صرفه جویی در منابع طبیعی و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای کمک می کند.

طراحی و ساخت دستگاه تزریق پلاستیک در اصفهان

دستگاه تزریق پلاستیک یک دستگاه صنعتی است که برای تزریق مواد پلاستیکی به صورت مایع به قالب‌های مختلف استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها عموماً شامل یک واحد دمنده برای ذوب کردن مواد پلاستیکی و یک واحد تزریق‌کننده برای تزریق ماده ذوب شده به قالب می‌باشند.

عملکرد اصلی این دستگاه‌ها به این شکل است: 
1- مواد پلاستیکی در قسمت دمنده دستگاه ذوب می‌شوند.
2- محفظه تزریق پلاستیک، مواد ذوب شده را از قسمت دمنده به قالب هدایت می‌کند.
3- مواد پلاستیکی داخل قالب سرد شده و شکل نهایی محصول مورد نظر حاصل می‌شود.

دستگاه تزریق پلاستیک در صنایع مختلف استفاده می‌شود، از جمله تولید قطعات خودرو، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، تزئینات داخلی و خارجی ساختمان و ... است. این دستگاه‌ها به عنوان یکی از روش‌های سریع و اقتصادی تولید قطعات پلاستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سازنده انواع دستگاه بازیافت پلاستیک در اصفهان

دستگاه بازیافت پلاستیک به دستگاهی اطلاق می‌شود که در آن پلاستیک‌های استفاده شده را جمع آوری کرده، آن‌ها را فرآیند بازیافت و سپس به شکلی کاملاً جدید مورد استفاده قرار دهد. 

این دستگاه‌ها معمولاً از مراحل زیر تشکیل شده‌اند:

۱. جمع آوری پلاستیک‌: در این مرحله پلاستیک‌های استفاده شده از محیط جمع آوری و جدا شده می‌شوند.

۲. شستشو: پلاستیک‌ها پس از جمع آوری، تمیز می‌شوند تا از هرگونه آلودگی‌ها و ذرات خارجی پاک شوند.

۳. خرد کردن: پلاستیک‌ها به قطعات کوچک خرد می‌شوند تا به پودر یا گرانولهای پلاستیکی تبدیل شوند.

۴. بازیافت: در این مرحله، پلاستیک‌های خرد شده به صورت گرما، فشار و حرکت مجدداً به فرآیند بازیافت تحت مراحل مختلفی مانند کارگیری، نشت، ترکیب و نوازش بریخته می‌شوند.

استفاده از دستگاه‌های بازیافت پلاستیک به روش هوشمند و مدرن، می‌تواند به پاکیزگی محیط زیست کمک شایانی نماید. با کمترین تولید زباله و حفظ منابع طبیعی، از منابع دی انجام اقتصادی برای واحدهای صنعتی، و از کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای که باعث گرم شدن زمین می‌شوند، مراقبت می‌نماید.

تولید و فروش آسیاب ناخنی و چکشی در اصفهان

دستگاه آسیاب صنعتی یک تجهیزات مکانیکی است که برای خرد کردن مواد به اندازه های کوچکتر استفاده می شود. این دستگاه ها معمولا در صنایع مختلف از جمله مواد غذایی، دارویی، شیمیایی و کشاورزی استفاده می شوند.

در این دسته از دستگاه ها، آسیاب ناخنی، آسیاب چکشی و آسیاب شمشیری محبوب ترین انواع آسیاب هستند. 

1. آسیاب ناخنی: در این نوع آسیاب، مواد با تأثیر و فشار ناخن ها خرد می شوند. این آسیاب ها برای خرد کردن مواد سخت و نفوذ ناپذیر از جمله سنگ ها، معادن و سنگ های زغال سنگ استفاده می شوند.

2. آسیاب چکشی: در این نوع آسیاب، مواد با ضربه های قوی از چکش ها خرد می شوند. این آسیاب ها برای خرد کردن مواد نرم تر و خرد شدنی مانند ذرت، گندم، مواد غذایی و مواد شیمیایی استفاده می شوند.

3. آسیاب شمشیری: در این نوع آسیاب، مواد با تأثیر بریدن از شمشیر ها خرد می شوند. این آسیاب ها برای خرد کردن مواد نرم تر و خرد شدنی مانند غلات، قهوه و مواد دیگر استفاده می شوند.

این دستگاه ها معمولا در خطوط تولید صنایع مختلف به کار می روند تا مواد را به اندازه های دقیق تر و استفاده پذیرتر خرد کنند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر