شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 533

تعمیرات شبانه روزی جک پارکینگ سراسر تهران

تعمیر و تعویض کرکره برقی و جک پارکینگی و جک ریلی در تمام مناطق تهران به صورت 24 ساعته شبانه روزی بدون تعطیلی فروش و نصب جک پارکینگ و کرکره برقی ارزان بهترین تعمیرکار کرکره برقی و جک پارکینگی تهران

نام و نام خانوادگی:

آقای عربان

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

1 اردیبهشت 1402 ساعت 09:08

تاریخ انقضا:

31 اردیبهشت 1403

تلفن تماس:

02177194180

موبایل:

09129359710

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

ویدئو:

آدرس:

تهرانپارس غربی کوچه 36 شرقی پلاک 6 - ساعت کار 24 ساعته کل مناطق تهران

متن آگهی

تعمیرات شبانه روزی کرکره برقی سراسر تهران

تعمیرات و نصب انواع جک پارکینگ کرکره برقی و تعمیر دربهای شیشه ای اتومات
اجرای دربهای برقی خاص  ،  نصب آرام بند و ورود هوشمند  به همراه گارانتی
سرویس و تعمیر انواع کرکره برقی با قیمت مقرون به صرفه 
فروش نصب و تعمیر انواع کرکره برقی ,اپراتور شیشه ای , جک پارکینگی , سایه بان برقی ,توری پنجره
تعمیر انواع درب سکشنال زیر سقفی، سایه بان و پرده برقی( افقی و عمودی)، راهبند و...
با کیفیت بینظیر و قیمت مناسب 


فعالیت این شرکت در زمینه طراحی ،فروش و اجرای انواع درب های اتوماتیک شیشه ای ،کرکره های برقی ،جک های بازویی و ریلی (سکشنال) ، دوربین مدار بسته، دزدگیر، سایبان و پرده های برقی، درب آکاردونی (مسکونی ،تجاری ،صنعتی) در طرح های مختلف می باشد.
امید بر این داریم که با یاری خداوند و همت کارکنانمان بتوانیم به هموطنان گرامی خدمت رسانی کنیم.


انواع مختلفی از درب برقی کرکره ای وجود دارند و باید برای هر مکان درب برقی مناسب آن را در نظر گرفت ، برای مکان هائی مثل پارکینگ منزل ، درب واحد تجاری و جاهائی که نیاز به امنیت بیشتر داریم موتور توبولار کرکره برقی مناسب تر است ؛ در صورت استفاده از موتور ساید باید از در دسترس نبودن آن اطمینان حاصل کرد ، برای اماکن صنعتی و جاهائی که تردد زیاد دارند درب برقی با موتور ساید مناسب تر است ، هماهنگی رنگ درب برقی کرکره ای نیز باید با محیط در نظر گرفته شود .


جک پارکینگی

کدام جک پارکینگی برای درب پارکینگ مناسب است ؟

دربهای لولایی انواع مختلفی دارند که از جنس و متریال های گوناگون ساخته می شوند.اما برای اتوماتیک کردن دربهای لولایی چند عامل مهم وجود دارد تا بتوان بهترین جک پارکینگی را انتخاب کرد. درب اتوماتیک مه در سعی کرده با چند توصیه ی ساده به شما در انتخاب بهترین جک پارکینگی مشاوره دهد.


۱- وزن هر لنگه درب
۲- تعداد تردد در شبانه روز
۳- عرض هر لنگه درب 


انواع جک پارکینگی برای درب لولایی :

جک پارکینگی یک سیستم مکانیکی یا هیدرولیکی می باشد که بروی درب لولایی نصب می کنند تا بدون دخالت دست و با استفاده از یک ریموت امکان باز و بسته شدن درب فراهم شود.در توضیح ساده تر جک پارکینگی مکانیکی برای درب های سبک تر و تردد محدود تر استفاده می شود و جک هیدرولیکی برای تردد بالا و درب های سنگین.


در مواردی که درب لولایی بسیار ظریف است و در صورت استفاده از جک پارکینگی به زیبایی درب لطمه وارد می شود و … می توان از جک زیرسطحی استفاده کرد که به جک نامرئی هم معروف است.نصب این نوع جک پیچیده تر ازجک پارکینگی می باشد و برای نصب آن نیاز به فونداسیون و زیرسازی می باشد.


کرکره برقی چگونه کار می کند؟

شاتر برقی با استفاده از یک موتور الکتریکی برای حرکت دادن تیغه های شاتر در جلوی سنسور یا فیلم دوربین کار می کند. هنگامی که دکمه شاتر فشار داده می شود، یک سیگنال الکتریکی به موتور ارسال می شود، که سپس تیغه ها را حرکت می دهد تا سنسور یا فیلم را در معرض نور قرار دهد. سرعت حرکت تیغه ها مدت زمان قرار گرفتن سنسور یا فیلم در معرض نور را تعیین می کند که به نوبه خود بر روشنایی و وضوح تصویر حاصل تأثیر می گذارد. شاتر برقی را می توان به صورت دستی یا خودکار توسط تنظیمات نوردهی دوربین کنترل کرد.


چگونه از آسیب دیدن کرکره برقی جلوگیری کنیم؟

برخی از دلایل احتمالی آسیب کرکره برقی می‌تواند فرسودگی، قرار گرفتن در معرض شرایط آب و هوایی شدید، نوسانات برق یا خرابی مکانیکی باشد.
برای تشخیص و تعمیر مشکل بهتر است با یک تکنسین حرفه ای مشورت کنید.


چند نکته برای جلوگیری از آسیب کرکره برقی :

1. تعمیر و نگهداری منظم: نگهداری منظم کرکره برقی می تواند به جلوگیری از آسیب کمک کند. این شامل تمیز کردن شاتر و روغن کاری قطعات متحرک است.


2. اجتناب از بارگذاری بیش از حد: از بارگذاری بیش از حد کرکره برقی با وزن یا نیروی زیاد خودداری کنید. این امر می تواند باعث سوختن موتور و یا ناهماهنگی شاتر شود.


3. استفاده از نصب مناسب: اطمینان حاصل کنید که کرکره برقی به درستی و توسط متخصص نصب شده است. نصب نادرست می تواند باعث آسیب به کرکره و موتور شود.


4. محافظت در برابر آب و هوا: از کرکره برقی در برابر شرایط آب و هوایی سخت مانند گرمای شدید، سرما، باران یا برف محافظت کنید. 

 

نحوه سرویس و نگهداری  سیستم جک بازویی درب اتوماتیک توسط کاربر :

1-بصورت دوره ای قسمت پیستون استیل بازو که هنگام باز و بسته شدن درب بیرون می آید را ابتدا با یک دستمال تمیز کرده و مقداری روغن 10 یا در اصطلاح عامیانه روغن چرخ خیاطی روی آن ریخته و دوباره با دستمال روغن اضافی را تمیز فرمایید.
(در صورتی که سیستم نصب شده در معرض گرد و خاک و یا باران و برف باشد این کار باید تقریبا هر سه ماه انجام شود ولی در صورتی که داخل پارکینگ باشد هر 6ماه یک بار کافی است).


2- در هنگام شستشوی درب ها باید از چشمی ها که در ارتفاع 40الی 60 سانتی زمین نصب میشود و تابلو فرمان محافظت گردد و آب با فشار زیاد و بصورت مستقیم روی آنها ریخته نشود.


3- لولای درب ها در کارکرد خوب سیستم و عمر مفید بازو ها بسیار موثر هستند که باید بصورت دوره ای روغن کاری و بازدید گردد .

4- از نصاب خود بخواهید که نحوه صحیح خلاص کردن بازو ها را به شما آموزش دهد تا در مواقع اضطراری دچار مشکل نشوید همچنین جهت اطمینان از روان بودن لنگه های در هر سال یک بار بازو ها را خلاص کرده و در را بصورت دستی باز و بسته نمایید تا از روان بودن لولاها اطمینان حاصل فرمایید .


5- حتما جهت خلاص کردن بازو ها از کلید یا آچار مخصوصی که شرکت سازنده برای این کار در نظر گرفته استفاده فرمایید و از به کار بردن ابزار دیگر اجتناب کنید چون این کار موجب آسیب جدی به بازو ها می گردد.


6- در صورتی که بعد از باز کردن درب ها بسته نشدند از چشمی ها بازدید فرمایید و از عدم وجود مانع و یا تمیز بودن کاور چشمی ها اطمینان حاصل فرمایید . 
نکته : در بعضی موارد به علت وجود نور مادون قرمز در چشمی ها  باعث جلب حشراتی مثل عنکبوت میشود و لانه گذاری آن در داخل چشمی باعث اختلال عمل کرد چشمی ها و بسته نشدن درب می شود.


7- در صورتی که سیستم فرمان باز شدن را دریافت نمیکند به چند نکته توجه فرمایید اولا از وجود جریان برق در سیستم مطمئن شوید و سپس از سالم بودن ریموت کنترل اطمینان حاصل فرمایید و در صورت امکان با ریموت یدک امتحان فرمایید .


8-و در پایان در صورت بروز مشکل حتما با نصاب خود تماس بگیرید و از دستکاری و فشار بر روی درب جدا خودداری فرمایید چون این کار باعث افزایش هزینه شما خواهد شد .


تاریخچه درب اتوماتیک پارکینگ

بشر همیشه به دنبال آرامش و راحتی و امنیت می باشد و این حسی است که همیشه و از اول در انسان وجود داشته و به دنبال این احساس نیازبه دنبال راهی برای به نتیجه رساندن آن بوده .


با به وجود آمدن جامعه شهری و گسترش تکنولوژی و همچنین ارزان تر شدن قیمت ماشین و همچنین استفاده بیشتر از این وسیله نقلیه  باعث شد که  حتی شکل  ساختمان ها نیز تغییر کند و پارکینگ هایی در هر ساختمان چند طبقه ساخته و فراهم شود . به دنبال تغییر ساختمان ها و استفاده از اتومبیل های بیشتر این نیاز را به وجود آورد که هر ساختمانی برای امنیت و آرامش اهالی ساختمان و ساختمان برای درب پارکینگ خود به فکر ابزاری باشد که در عین زیبایی و امنیت به آسودگی توسط هر شخصی باز و بسته شود . طوری که حتی کودک و یا فرد مسن هم بتواند به راحتی این کار را انجام دهد .


اولین و ابتدایی ترین درب اتوماتیک پارکینگ در دهه 70 میلادی توسط دانش آموزی اهل اوهایو اختراع شد و او توانست 13دستگاه ساخته شده خود را با آگهی در یک روزنامه به فروش برساند ، که شروع کار یک شرکت در زمینه درب اتوماتیک بود .


اولین درب های اتوماتیک هیدرولیکی بودند ؛ هزینه تولید این جک ها بسیار گران تمام می شد و فقط طبقه ای قادر به خرید جک پارکینگی بودند که درآمد بیشتری داشتند ، با گذشت زمان و روی کار آمدن شرکت های متعدد در ساخت درب های اتوماتیک و رقابت بین کارخانه ها باعث شد که  مهندسین به فکر کم کردن هزینه های تولید دستگاه درب کنترلی پارکینگ باشند و از این رو به تولید درب اتوماتیک الکترومکانیک روی آوردند که هزینه ساخت این دستگاه ها از جک های هیدرولیکی کمتر بود .


درب های برقی در ایران صنعتی طراحی می شدند و و به صورت بادی تولید می شد که در اصطلاح به آن پنوماتیک گفته می شد یه صورتی که برای بازو بسته شدن درب از نیروی باد استفاده می شد .این درب های برقی تا سال 1387 رواج داشته و کم کم از دور خارج شده . با وارد شدن جک های برقی الکترومکانیک به کشور و رقابت در بازار فروش جک برقی ، قیمت درب های اتوماتیک کاهش پیدا کرد و با مناسب تر شدن قیمت درب اتوماتیک این دستگاه از فهرست دستگاه های تجملی خارج شده و اکثر مردم می توانند برای ساختمان های خود از این سیستم استفاده کنند .


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر