یکشنبه 9 اردیبهشت 1403، 28 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 186

آسایشگاه و سرای سالمندان تهرانپارس

مرکز جامع توانبخشی سالمندان صدرا در تهرانپارس به صورت شبانه روزی ارائه کلیه خدمات پزشکی ، توانبخشی ، فیزیوتراپی در سرای سالمندان تهرانپارس بهترین آسایشگاه و خانه سالمندان تهرانپارس شرق تهران

نام و نام خانوادگی:

مرکز جامع توانبخشی سالمندان صدرا

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

6 آذر 1402 ساعت 10:47

تاریخ انقضا:

30 آذر 1403

تلفن تماس:

02177869716

موبایل:

09904405549

پست الکترونیکی:

support@sadra.ir

تلگرام:

ویدئو:

آدرس:

فلکه سوم تهرانپارس ، خیابان 198 غربی ( خلیلی ) ، پلاک 2

متن آگهی

بهترین مرکز سالمندان تهرانپارس شرق تهران

مرکز جامع توانبخشی سالمندان صدرا
شبانه روزی
ارائه کلیه خدمات پزشکی ، توانبخشی ، فیزیوتراپی
برگزاری جشن های شاد در محیط باز و دلپذیر
شیک ترین و لوکس ترین آسایشگاه سالمندان در منطقه شرق تهران
برگزاری کلاس های آموزشی و سرگرمی برای سالمندان
قصه خوانی در محیطی شیک و آرام
مراقبت از سالمند به صورت روزانه و شبانه روزی
خدمات فیزیوتراپی و کار درمانی با تجهیزات کامل
ارائه خدمات مراقبتی و نگهداری سالمند در منزل
تنها مرکز جامع توانبخشی سالمندان در شرق تهران


تلفن : 
02177869716
02177869536
02177869658
موبایل :
09904405549
09904871015


بخشی از خدمات مرکز سالمندان صدرا

خدمات رفاهی
خانه سالمندان صدرا، دارای اتاق های تک تخته و یا vip و دو تخته، سه تخته و چهار تخته می باشد. در ضمن حیاط زیبا با آلاچیق های شیک به منظور گردش افراد سالمند و گپ و گفتگوی آن ها با هم، تعبیه شده است.


خدمات توانبخشی و پزشکی
دارای پزشکان متخصص و حاذق می باشد که همگی دارای روحیه بالای کار با سالمندان و افراد سالخورده هستند. در این مرکز انواع آزمایش های دوره ای، عکس برداری، فیزیوتراپی و … به صورت تخصصی انجام می شود.


خدمات تفریحی
این خانه سالمندان با برگزاری جشن ها، انواع سرگرمی ها و مراسم شاد همراه با موزیک های شاد و خاطره انگیز و دعوت از خانواده های سالمندان به منظور افزایش ارتباط افراد سالخورده با خانواده هایشان، لحظات شاد و مفرحی را فراهم می آورد.


خدمات روانشناسی
این مرکز با وجود روان شناسان و کارشناسان باتجربه به صورت روزانه انواع خدمات روانشناسی و مددکاری را برای سالمندان عزیز ارائه می نماید. مدیریت این مجموعه بر این پایه برنامه ریزی شده است که سلامت روح و روان سالمندان در گرو ارتباطات اجتماعی آن هاست.


تغذیه سالمندان
خانه سالمندان صدرا، دارای آشپزخانه صنعتی با بهترین سرآشپزان و تنوع بالای منوی غذا در خدمت سالمندان عزیز می باشد. پذیرایی صبحانه، وعده های دارویی، آب درمانی، پذیرایی ناهار از جمله اقداماتی است که برای سالمندان انجام می شود.


خدمات مراقبتی بهداشتی
گسترده ترین خدمات مراقبتی شخصی مانند استحمام، لباس پوشاندن، غذا دادن و بسیاری از فعالیت های شخصی که افراد سالمند قادر به انجام آن ها نیستند با بهترین کیفیت همراه با پرستاران عالی رتبه خانم و آقا، توسط این مرکز ارائه داده می شود.


آسایشگاه سالمندان شیک و لوکس در تهرانپارس

آیا به دنبال یک آسایشگاه جامع و لوکس برای سالمندان عزیز خود هستید؟ آسایشگاه سالمندان صدرا در منطقه شرق تهران پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. این مرکز جامع توانبخشی سالمندان، به صورت شبانه روزی با ارائه تمامی خدمات پزشکی، توانبخشی و فیزیوتراپی در خدمت شماست.


ما در آسایشگاه سالمندان صدرا به برگزاری جشن ها و مراسمات شاد و دلپذیر نیز توجه داریم، شما و سالمندان عزیزتان میتوانید در محیطی باز و دلپذیر از لحظات خوشی لذت ببرید.


با مشاهده داخل آسایشگاه سالمندان صدرا متوجه خواهید شد که ما به عنوان تنها آسایشگاه لوکس و شیک در منطقه شرق تهران شناخته میشویم. ما توجه بسیاری به جزئیات و طراحی شیک و لوکس محیط آسایشگاه داشته ایم.


در آسایشگاه سالمندان صدرا در کنار ارائه خدمات مراقبتی، ما کلاس های آموزشی و سرگرمی متنوعی برای سالمندان برگزار میکنیم. همچنین، با قصه خوانی در محیطی شیک و آرام، لحظات شادی و آرامش را برای سالمندانمان فراهم میکنیم.


در آسایشگاه سالمندان صدرا، خدمات ما به صورت روزانه و شبانه روزی ارائه میگردد. ما تمام تجهیزات کاملی برای ارائه خدمات فیزیوتراپی و کار درمانی داریم و با کادری مجرب و حرفه ای، مراقبت و نگهداری از سالمندان را به بهترین شکل انجام میدهیم.


اگر علاقه دارید سالمند عزیزتان در منزل نیز مراقبت شود، ما خدمات مراقبتی و نگهداری سالمند در منزل نیز ارائه میدهیم. با ما تمامی خدمات پرستاری، پزشکی و روانشناسی با کادری مجرب تجربه کنید.


آسایشگاه سالمندان صدرا، تنها آسایشگاه جامع توانبخشی سالمندان در شرق تهران است که با راحتی و تسهیلات متنوع خود به نیازهای شما پاسخ میدهد. به ما بپیوندید و تجربه ای لوکس و شیک را برای سالمندان عزیز خود به ارمغان بیاورید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر